کد خبر : 41485
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از اهدای عضو پرستار بیمارستان صنعت نفت گچساران خبرداد

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از اهدای عضو پرستار بیمارستان صنعت نفت گچساران خبرداد

به گزارش موج جوان طی روزهای گذشته یکی از پرستاران خدوم و دلسوز بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی یک حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده و به بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران انتقال وامورات درمانی برای وی صورت می پذیرد . دکتر سهراب صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در گفت

به گزارش موج جوان طی روزهای گذشته یکی از پرستاران خدوم و دلسوز بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی یک حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده و به بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران انتقال وامورات درمانی برای وی صورت می پذیرد .

دکتر سهراب صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در گفت وگو با این پایگاه خبری از اهدای عضو این پرستار خبر داد و افزود:بارضایت خانواده مرحوم محمد کشاورز تیم اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور در گچساران کبد این بیمار راخارج و برای پیوند به شیراز منتقل کرده اند.

مرحوم محمد کشاورز از پرسنل زحمت کش ،مهربان و دلسوز بیمارستان صنعت نفت گچساران در مطب طب سوزنی دکتر محمودی نیز مشغول فعالیت و خدمت به جامعه بود.

پایگاه خبری تحلیلی موج جوان این مصیبت بزرگ رابه جامعه پرستاری وخانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر جزیل ازخداوند منان خواستار است.

ضمنا مراسم تشییع مرحوم کشاورز ساعت ۱۵ امروز از مقابل بیمارستان شهید رجایی به سمت شهرستان نورآباد برگزار و ساعت ۱۸ عصر در بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/سعید روزافزای

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.