کد خبر : 52316
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

قدردانی استاندار از تلاش‌های جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد/ طرح جامع هلال احمر ارائه شود/ تاکید بر تامین داروی بیماران خاص+تصاویر

قدردانی استاندار از تلاش‌های جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد/ طرح جامع هلال احمر ارائه شود/ تاکید بر تامین داروی بیماران خاص+تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارائه طرح جامع هلال احمر برای رفع مشکلات و نیازمندی‌ها تاکید کرد. سید علی احمدزاده در بازدید از امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان از اقدامات آنها در سیل مرداد ماه قدردانی کرد و گفت: هلال احمر در سیل حضور فعالی داشت و با توزیع چادر و پلاستیک و

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارائه طرح جامع هلال احمر برای رفع مشکلات و نیازمندی‌ها تاکید کرد.

سید علی احمدزاده در بازدید از امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان از اقدامات آنها در سیل مرداد ماه قدردانی کرد و گفت: هلال احمر در سیل حضور فعالی داشت و با توزیع چادر و پلاستیک و سایر امکانات به مردم سیل‌زده خصوصا عشایر خدمت‌رسانی خوبی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در منطقه عشایری نرماب مادر و سه فرزند دخترش شب تا صبح زیر باران بودند و تنها وسیله که به آن پناه برده بودند همین پلاستیک‌‌ها بود که خوشبختانه هلال احمر به کمک آنها رفت و چادر در اختیار آنها قرار داد.

وی با اشاره به اینکه تکلیف داریم از جمعیت هلال احمر استان حمایت کنیم، افزود: در این بازدید با توانمندی‌‌ها و امکانات هلال احمر آشنا شدیم اما نارسایی‌ها و مشکلاتی هم وجود دارد که با اراده قوی قابل حل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ناوگان هلال احمر باید به روز و ایمنی سالن‌ها و انبارها مدنظر باشد. علی‌رغم اینکه ساختمان‌سازی اداری ممنوع شده اما برای ساختمان در حال احداث چرام اعتبار گذاشتیم و رایزنی می‌کنیم اعتبارات ساختمان یاسوج هم تامین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه طرح جامع هلال احمر برای احصا نیازمندی‌ها شد و گفت: تمام نیازمندی‌های هلال احمر از راه‌اندازی پایگاه تا مکان‌هایی که باید پد بالگرد احداث شود احصا شود تا در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اعتبار مورد نیاز جذب شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در آتش‌سوزی کوه خامی تجربه کردیم که در چند نقطه نیاز به پد بالگرد بود، عنوان کرد: احداث پد بالگرد بر روی کوه‌های مرتفع در زمان حوادث لازم و ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تامین داروهای بیماران خاص توسط هلال احمر تاکید کرد و در خصوص مشکلات داروخانه هلال احمر گفت: مدیران قبلی بارها به من مراجعه کردند اما یکبار هم مشکلات داروخانه را مطرح نکردند.

وی در پایان با قدردانی مجدد از تلاش‌های جمعیت هلال احمر گفت: هدف از این بازدید عرض خدا قوت به کارکنان هلال احمر استان بود.

پیش از سخنان استاندار، کاظم فلاحتی‌‌دوست سرپرست جمعیت هلال احمر به بیان خواسته‌ها و مشکلات پرداخت و گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز ساختمان در حال احداث هلال احمر استان نیاز است.

وی با تاکید بر تجهیز داروخانه و همچنین تجهیز ناوگان هلال احمر گفت: نبود انبار یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان شد.

انتهای پیام/سعید روزافزای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.