کد خبر : 58564
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۱

تعیین تکلیف ۲۲۰ قطعه زمین مسکونی سروک یاسوج 

تعیین تکلیف ۲۲۰ قطعه زمین مسکونی سروک یاسوج 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۲۰ قطعه زمین مسکونی در محل تپه دمالی سروک یاسوج پس از سه دهه تعیین تکلیف شد. سیدعلی احمدزاده روز شنبه در بازدید از سایت دمالی منطقه سروک از تعیین تکلیف ۲۲۰ قطعه زمین مسکونی این منطقه که بیش از سه دهه بلاتکلیف مانده بود خبر داد. استاندار افزود: در سفر

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۲۰ قطعه زمین مسکونی در محل تپه دمالی سروک یاسوج پس از سه دهه تعیین تکلیف شد.

سیدعلی احمدزاده روز شنبه در بازدید از سایت دمالی منطقه سروک از تعیین تکلیف ۲۲۰ قطعه زمین مسکونی این منطقه که بیش از سه دهه بلاتکلیف مانده بود خبر داد.
استاندار افزود: در سفر سال ۱۳۷۳ مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد دستور ساخت سه هزار واحد مسکن روستایی در استان صادر شد که در یاسوج تپه دمالی در منطقه سروک برای ساخت این واحدها انتخاب شد.
وی بیان کرد: اراضی این منطقه از یاسوج به منابع طبیعی واگذار و پس از گذشت مدتی خیابان کشی آن توسط بنیاد مسکن آغاز اما نیمه کاره رها شد و مردم سال‌ها است چشم انتظار رفع مشکلات در این محل هستند.
احمدزاده با بیان اینکه این منطقه به بررسی‌های فنی نیاز دارد، گفت: طبق برآوردها منطقه باید خاکبرداری شود تا قابل ساخت و ساز باشد.
وی عنوان کرد در دولت‌های گذشته اقداماتی در راستای رفع مشکلات تپه دمالی منطقه سروک یاسوج انجام گرفت اما منجر به نتیجه برای مردم نشد.
احمدزاده با تاکید بر اینکه باید مردم از  بلاتکلیفی در همه پروژه هایی که معارض دارند رها شوند، گفت: اگر مسائل  به خوبی پیگیری شوند مردم قطعا  آماده هرگونه همکاری برای رفع مشکلات هستند.
استاندار تاکید کرد: باید برآوردهای اعتباری، منافع مردم، معارضات محلی و مصالحه منطقه در همه طرح ها و پروژه ها بررسی و دیده شوند تا در انجام دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.