کد خبر : 58796
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

نفت و گاز گچساران از موفقیت در لیگ دسته اول فوتبال تا رویایی با پرسپولیس

نفت و گاز گچساران از موفقیت در لیگ دسته اول فوتبال تا رویایی با پرسپولیس

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دارد قرار است در مسابقات جام حذفی بهمن ماه امسال مقابل پرسپولیس تهران قرار گیرد. طلایی پوشان نفت و گاز گچساران که پس از انجام ۱۷ مسابقه در بازی های این فصل لیگ دسته اول فوتبال

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دارد قرار است در مسابقات جام حذفی بهمن ماه امسال مقابل پرسپولیس تهران قرار گیرد.

طلایی پوشان نفت و گاز گچساران که پس از انجام ۱۷ مسابقه در بازی های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران تاکنون با هفت برد،۶ تساوی و ۶ باخت ۲۷ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه قابل قبول ششم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند با قرار گرفتن مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران شانس خود را برای درخشش امتحان می کنند.

شاگردان پیروز قربانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران که امسال تجربه بردهای پرگلی در برابر تیم هایی چون پارس جنوبی و شهرداری آستارا را کسب کرده اند امیدوار هستند تا با درخشش در این دیدار ، توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هم که در سال های نه چندان دور با پیراهن تیم استقلال در دقیقه ۹۳ بازی دربی مقابل پرسپولیس گل سوم تیمش را به ثمر رساند امید دارد تا با درخشش مقابل سرخ پوشان تجربه خاطره انگیز خود در سال های پیش را تکرار کند.

سرخ پوشان پایتخت که در ۱۵ بازی مسابقات لیگ برتر فوتبال امسال کشورمان هشت برد،۶ تساوی و یک باخت در کارنامه خود دارند و با کسب ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات پس از تیم های استقلال و سپاهان تنها با ۲امتیاز کمتر قرار دارند نیز قصد دارند تا با یک پیروزی پرگل به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی صعود کنند.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال پس از قرعه کشی ، ۳۲ تیم حاضر در مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتبال جام حذفی کشور حریفان خود را شناختند که طبق این گزارش نفت و گاز گچساران روزهای نوزدهم یا بیستم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می رود.

این مسابقه به صورت تک بازی برگزار می شود و در صورت تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی ، وقت اضافه و یا ضربات پنالتی سرنوشت بازی را مشخص می کند.

فرصت نمایش ظرفیت های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این بازی می گوید: بازی نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس در جام حذفی فرصت طلایی برای نمایش توانمندی های فوتبال این شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

علیجان اردشیری با اشاره به اینکه این نخستین بازی نفت و گاز گچساران و پرسپولیس در تاریخ این باشگاه است تاکید کرد: بازی آبرومندانه مقابل تیم پر مهره و بزرگ پرسپولیس می تواند بازیکنان گچسارانی را در سطح ملی مطرح کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حریف تیم فونبال نفت و گاز گچساران در مرحله قبلی در میدان مسابقه حضور نیافت و این تیم بدون بازیکن محروم با تمام قوا به مصاف سرخ پوشان پایتخت می رود.

اردشیری تصریح کرد:تیم نفت و گاز گچساران که در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد یکی از شاخص ترین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در رشته فوتبال است.

وی با یادآوری اینکه نفت و گاز گچساران امسال به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده و تنها برای ماندن در این لیگ برنامه ریزی کرده بود اما با تلاش بازیکنان،کادر فنی و مسوولان توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند تاکید کرد: این تیم توان نمایش آبرومندانه مقابل سرخ پوشان پایتخت را دارد.

تاریخچه حضور نفت و گاز گچساران در جام حذفی فوتبال

مسوول بخش رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت:نفت و گاز گچساران سال ۱۳۹۵ در نخستین تجربه خود در جام حذفی فوتبال کشور در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز شکست خورد.

امین دهقان با اشاره به اینکه نفت و گاز گچساران در مسابقات جام حذفی آن سال نتایج درخشان برابر تیم های بزرگی چون فولاد خوزستان و استقلال خوزستان آن هم در خانه حریفان را در کارنامه خود دارد ، ابراز امیدواری کرد: این تیم امسال هم بتواند مقابل تیم نامدار پایتخت نتیجه ای قابل قبول کسب کند.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز در این خصوص گفت:ارائه بازی های زیبا و تماشاگر پسند مهمترین اولویت این تیم در بازی های خود به ویژه مقابل پرسپولیس تهران است.

پیروز قربانی تاکید کرد: نمایش بازی های آبرومندانه را اولویت دوم تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال ذکر کرد.

نگاهی به نیم قرن فعالیت باشگاه نفت و گاز گچساران

باشگاه نفت و گاز گچساران در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و هم‌اکنون در لیگ دسته یکم فوتبال ایران حضور دارد. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت تابعه آن؛ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مالکیت این باشگاه را در اختیار دارد.

این تیم توانست در فصل ۹۳-۹۲ به لیگ دسته یک صعود کند اما پس از یک سال به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

نفت و گاز گچساران سال ۱۴۰۲ با تساوی مقابل تیم شهدای بابلسر و شکست شهرداری ماهشهر در خانه و کسب ۵۴ امتیاز به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.