کد خبر : 59939
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

بازار شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر رصد می‌شود

بازار شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر رصد می‌شود

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار رصد بازار شهرستان‌های استان را در دستور کار قرار داده است. سید احسان عسکری روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت بر

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار رصد بازار شهرستان‌های استان را در دستور کار قرار داده است.

سید احسان عسکری روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها و عرضه کالا را در دستور کار قرار داده است.
معاون اقتصادی استانداری با بیان اینکه مسافرت مبنایی برای گرانفروشی نیست، افزود: افزایش یک ریال بیش از قیمت مصوب بر روی کالا قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه بازدید از شهرستان‌های مختلف در دستور کار تیم اقتصادی استان است، گفت: بازدیدهای انجام گرفته این ایام همراه با دقت، ظرافت و کیفیت باشد.
عسکری عنوان کرد: اینکه تیم بازرسی در بازار حضور دارند و شرایط را رصد می ‌کنند به صورت اتوماتیک اثرگذار است.
معاون اقتصادی استاندار با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: رسالت حوزه اقتصادی برای تحقق شعار سال بیشتر از گذشته است و امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق آن گام برداریم.
در ادامه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۳ واحد صنفی شهرستان گچساران توسط تیم اقتصادی مورد بازدید قرار گرفت و برای ۳۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شد.
سید امیر تیمور موسویان افزود: امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم در تداوم رسالتی که از برنامه‌های پنجم و ششم توسعه داشتیم و با عملیاتی شدن برنامه توسعه هفتم در سال ۱۴۰۳ ، وظایف مرتبط با موضوعات رفع انحصارات اقتصادی، کاهش نرخ تورم و حفظ قدرت خرید مردم را به نحو مطلوبی انجام داده و گام‌های اساسی‌تری برداریم.
وی به موضوع استقرار دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان‌های بویراحمد و گچساران اشاره و عنوان کرد: قریب به ۳۰۰ غرفه در این دو نمایشگاه فعالیت داشتند و علاوه بر آن ۱۷۴ مرکز فروش فوق العاده نیز در سطح شهرستان‌ها دایر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.