کد خبر : 60771
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

آیت الله رئیسی در راه خدمت در تراز انقلاب اسلامی عمل کرد و رستگار شد

آیت الله رئیسی در راه خدمت در تراز انقلاب اسلامی عمل کرد و رستگار شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: آیت الله رئیسی، شهدای جمهور در راه انجام وظیفه و خدمت در تراز انقلاب اسلامی عمل کردند و رستگار شدند. سیدجواد هاشمی دوشنبه شب در محفل فرهنگی هنری پرواز ستاره های، بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت با اشاره به سوره مبارکه العنکبوت آیه ۶۹ (وَالَّذینَ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: آیت الله رئیسی، شهدای جمهور در راه انجام وظیفه و خدمت در تراز انقلاب اسلامی عمل کردند و رستگار شدند.

سیدجواد هاشمی دوشنبه شب در محفل فرهنگی هنری پرواز ستاره های، بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت با اشاره به سوره مبارکه العنکبوت آیه ۶۹ (وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ) گفت از مصادیق بسیار بارز این آیه مبارکه شهدای عزیزی است که امروز بخاطرشان دور هم جمع شدیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: هر قدمی که خالصانه در راه خدا برداشته می شود بی نتیجه نیست و اخلاص در عمل یکی از دستورات صریح دین اسلام و ائمه اطهار است که موجب رستگاری می شود و قطعا این شهدای عزیز ما دارای چنین خصلتی بودند که در شب ولادت امام رضا علیه السلام به دیار حق شتافتند.
وی اظهار داشت: رئیس جمهور شهید از ویژگی های زیادی برخوردار بودند که توکل برخدا، اتکا به مردم، پیروی از ولایت، اخلاص در عمل، اخلاق محوری و تلاش بی وقفه از جمله آنها بود
هاشمی در ادامه گفت در کمتر از سه سال از عمر با برکت دولت سیزدهم نزدیک به هشت هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام؛ تعطیل و نیمه تعطیل فعال و به عرصه تولید می رسند و بخش بزرگی از جوانان ما اشتغال پیدا می کنند این نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت را بدانیم.
وی اظهار داشت: شهید آیت اله رئیسی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه معمار دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بودند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: آیت اله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با غلبه میدان بر دیپلماسی،‌ «دیپلماسی مقاومت محور» را بنا نهادند و مبنای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دادند.
رئیس ستاد انتخابات استان همچنین تاکیدکرد که انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و باید فردی را انتخاب کنیم در قد و قواره آیت الله رئیسی که بتواند این راه روشن را ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.