کد خبر : 61957
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

انجام ۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران، باشت و سایر شهرها وروستاهای پیرامونی تاسیسات نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

انجام ۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران، باشت و سایر شهرها وروستاهای پیرامونی تاسیسات نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت در قالب مسئولیت های اجتماعی در گسترده جغرافیایی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس از سوی این شرکت انجام شد. غلامرضا کمالی افزود: رفع مشکلات و ایجاد جاده های دسترسی به باغات، ساخت پل، رنگ‌آمیزی مدارس، بهسازی محیط‌

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت در قالب مسئولیت های اجتماعی در گسترده جغرافیایی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس از سوی این شرکت انجام شد.

غلامرضا کمالی افزود: رفع مشکلات و ایجاد جاده های دسترسی به باغات، ساخت پل، رنگ‌آمیزی مدارس، بهسازی محیط‌ های روستایی بازگشایی جاده عشایری، بازگشایی و لایروبی کانال آب شهری، رسیدگی به مساجد و مواکب، بهره مندی مردم کم برخوردار از سفرهاهای زیارتی و سیاحتی با در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه ، پشتیبانی بی نظیراز انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و سفرهای استانی هیات دولت،ایجاد بستر استفاده مردم از زیر ساخت های ورزشی و توسعه خدمات رسانی فرودگاه گچساران و انجام اقدامات فرهنگی / مذهبی بخشی از مهمترین این فعالیت هاست.وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای این میزان فعالیت های اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در ۲ سال اخیر تاکنون هزینه شده است.کمالی افزود: ایزوگام گلزار شهدای گچساران، کمک به مصلی، سیستم تهویه و تعمیر کولرهای گلزار شهدا از اقدامات شاخصی است که در حوزه مسئولیت های اجتماعی از سوی این شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: بیش از یکهزار بسته معیشتی و یکهزار بسته نوشت افزار و تعدادی وسایل ورزشی از قبیل توپ و تور در یکسال گذشته تاکنون از سوی این شرکت را در اختیار مدارس و مناطق محروم قرار گرفت.

کمالی اظهار کرد: کمک به مهار بیش از ۲۰۰ فقره آتش سوی از دیگر اقدامات این شرکت در این مدت بوده است.

۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران انجام شد.

وی گفت: برای نخستین بار در یک اقدام جهادی تعدادی دمنده ، کفش ایمنی، کوله پشتی به ارزش ۹۰۰میلیون ریال از سوی این شرکت خریداری و جهت توانمند سازی بیشتر نیروهای آتش نشان در مهار آتش سوزهای جنگلی و غیر جنگلی در اختیار اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران قرار گرفت.

کمالی ابراز کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲ بیش از دو هزار و پانصد میلیارد تومان کالا و مواد صنعتی و غیر صنعتی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی خریداری شده است که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آن از فروشندگان شهرستان گچساران تامین شده است و در تلاشیم که این سهم را مشروط به پای کار بودن فروشندگان عزیز گچسارانی افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: متخصصان این شرکت در سالجاری همچنین با وسایل مازاد شرکت در یک کار جهادی ۲ باب سوله هر کدام به مساحت یکهزار متر مربع با هزینه ۴۰ میلیارد ریال احداث کردند. که برای نگهداری کالاهای خریداری شده و چابکی در انجام اقدامات عملیاتی اقدامی مثال زدنی و در خور توجه است.

وی گفت: توسعه رینگ آب آتش‌ نشانی، آسفالت معابر انبار دشت گز تعمیر و بهسازی فضای مسقف برای نگهداری کالاها و تجهیزات ثابت و اصلاح و تکمیل سیستم روشنایی انبار دشت گز از دیگر اقدامات این شرکت در این مدت است.

کمالی با اشاره به پروژه های مسولیت های اجتماعی نفت در منطقه یادآور شد: ما بسیاری از جاده های دسترسی به چاهها و تاسیسات را که روستاییان و عشایر عزیز نیز از آنها استفاده می کنند را تعریض و آسفالت و یا روکش آسفالت نموده ایم و رسیدگی به چند جاده ی دیگر از همین جاده ها در دست اقدام می باشند و در آخرین اقدام با پیگیری انجام شده ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب مسئولیت های اجتماعی از سازمان متولی این امر تامین اعتبار نمودیم تا مسئولین استانی و شهرستانی بتوانند آسفالت حدود ۱۳ کیلومتری باقیمانده از محور گچساران/ بی بی حکیمه/ دیلم را نهایی نمایند.

کمالی با بیان اینکه ما در انجام اقدامات فنی و مرتبط با تولید نفت و گاز و سایر میعانات قابل استحصال بعنوان دومین تولید کننده بزرگ نفت کشور به لطف خداوند بزرگ و تلاش همکاران صادق و با ایمانمان شرکتی پیشرو می باشیم از مردم شریف شهرهای و روستاهای پیرامونی و همه ی مسئولین دلسوز سپاسگزاری و برای انجام اقدامات موثر تر از ذات باریتعالی همدلی همه عوامل پیشرفت کشور را مسئلت نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.