کد خبر : 60433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۲

تلاش و  همت کارگران تحریم ها را بی اثر و تولیدات نفت را افزایش داد

تلاش و  همت کارگران تحریم ها را بی اثر و تولیدات نفت را افزایش داد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت با تلاش وهمت کارگران و میدان داری آنها با بی اثر کردن تحریم ها تولیدات نفت کشور افزایش یافته است. محسن منصوری با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار در جمع کارگران شرکت نفت و گاز گچساران با تبریک روز کارگر و اعلام پیام خداقوت رئیس جمهور به کارگران این شرکت گفت:

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت با تلاش وهمت کارگران و میدان داری آنها با بی اثر کردن تحریم ها تولیدات نفت کشور افزایش یافته است.

محسن منصوری با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار در جمع کارگران شرکت نفت و گاز گچساران با تبریک روز کارگر و اعلام پیام خداقوت رئیس جمهور به کارگران این شرکت گفت: پیشرفت هایی که شاهدیم و روز به روز ما را به قله های افتخار نزدیک می کند را مدیون و مرهون قشر زحمت کش و تلاشگر کارگر هستیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در نبرد مهم اقتصادی و در شرایطی که دشمن تلاش کرد تحریم‌هایی را به ما تحمیل و فشارهایی وارد کند به برکت جامعه اقتصادی و میدان داری کارگران از شرایط سختی که برای ما وضع کرده بودند عبور کردیم.
وی اظهار داشت: گواه عبور از تحریم‌ها همین شرکت نفت و گاز گچساران است، تولید نفت در این شرکت از زمان قبل از تحریم‌ها پیشی گرفته است.
منصوری عنوان کرد: تحریم‌ها محدودیت‌هایی در داخل کشور ایجاد کرده بود و باعث کاهش تولید نفت شده بود اما به همت کارگران و میدان داری آنها امروزه تولیدات افزایش یافته است.
معاون رئیس جمهور بیان کرد: دولت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مجموعه وزارت صمت و وزارت نفت توجهاتی به قشر کار داشتند و در مباحث تامین اجتماعی و افزایش حقوق تا جایی که مقدور بوده به این افراد توجه شد.
وی بیان کرد: اگر کم و کاستی ها در حوزه کارگران باشد با تدبیر رئیس جمهور حل و فصل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.