کد خبر : 57368
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

تمرکز ملاقات مردمی بر بیشترین مشکلات و درخواست های مردمی است+گزارش تصویری

تمرکز ملاقات مردمی بر بیشترین مشکلات و درخواست های مردمی است+گزارش تصویری

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت در برنامه های ملاقات عمومی تمرکز ما روی بیشترین مشکلات و درخواست های مردمی است. سید علی احمدزاده روز شنبه در برنامه ملاقات عمومی اشتغال، تسهیلات، مشکلات واحدهای تولیدی، سرمایه گذاری، توجه به زیرساخت ها و کارخانجات شن و ماسه را بیشترین خواسته مراجعین عنوان کرد. در برنامه ملاقات عمومی امروز

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت در برنامه های ملاقات عمومی تمرکز ما روی بیشترین مشکلات و درخواست های مردمی است.

سید علی احمدزاده روز شنبه در برنامه ملاقات عمومی اشتغال، تسهیلات، مشکلات واحدهای تولیدی، سرمایه گذاری، توجه به زیرساخت ها و کارخانجات شن و ماسه را بیشترین خواسته مراجعین عنوان کرد.
در برنامه ملاقات عمومی امروز استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مراد علی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری حضور داشتند.
استاندار در خصوص اشتغال در بخش دولتی گفت: جذب در بخش دولتی تنها از طریق برگزاری آزمون بوده و در این خصوص استان هیچ اختیار ندارد که تصمیمی گرفته شود.  
وی در رابطه به جذب سهمیه ایثارگران گفت: در این رابطه هم باید مجوز برای جذب نیرو داده شود و آزمون برگزار تا سهمیه جامعه ایثارگران لحاظ شود.
وی با احداث طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال در این خصوص گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی تنها در مرکز استان می تواند اشتغالزایی بالایی داشته و زمینه را برای کارخانجات تولید شن و ماسه فراهم سازد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، مشکلاتی که سنگ شکن ها دارند باید بررسی و به نتیجه برسند تاکید کرد در این خصوص به صورت تحکمی برخورد نشود و مشکلات به صورت عمومی مورد رسیدگی قرار گیرد.
احمدزاده بر تشکیل اتحادیه مالکان کارخانجات شن و ماسه در استان تاکید کرد و گفت: باید مشکلات این صنف در این اتحادیه مطرح، بررسی  تا تصمیمات نهایی برای آنها اتخاذ شود.
وی به تامین منابع تسهیلاتی لازم، معدن و فراهم کردن زمینه مساوی و برابر برای همه کارخانجات شن و ماسه در یاسوج و استان تاکید کرد و گفت: کارخانجات شن و ماسه باید بر استاندارد سازی و کیفیت تولیدات و نرخ مصوب توجه لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه، تمرکز ما بر روی بیشترین مشکلات و خواسته های مراجعین است، بیان کرد: اشتغال یکی از این مشکلات است که می طلبد بخش خصوصی بیشتر تلاش کرده و بسترسازی کند.
در این برنامه سه ساعته استاندار کهگیلویه وبویراحمد با رسیدگی به درخواست های ۳۲ نفر دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها را صادر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.