نتانیاهو: ما نباید از لبنان عقبنشینی کنیم

به گزارش دیدبان ایران، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل امروز پنجشنبه تاکید کرد: ما نباید از لبنان عقبنشینی کنیم. وی افزود: ما چالشهای بیشتری پیش رو داریم که نیازمند پایبندی به منافع امنیتی و حفظ روابط با دوستان آمریکایی ما است. نتانیاهو مدعی شد: امنیت را به شمال باز میگردانیم و این مسئله نیازمند حفظ منطقه
به گزارش دیدبان ایران، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل امروز پنجشنبه تاکید کرد: ما نباید از لبنان عقبنشینی کنیم.
وی افزود: ما چالشهای بیشتری پیش رو داریم که نیازمند پایبندی به منافع امنیتی و حفظ روابط با دوستان آمریکایی ما است.
نتانیاهو مدعی شد: امنیت را به شمال باز میگردانیم و این مسئله نیازمند حفظ منطقه امنیتی در لبنان است.
منظور از منطقه امنیتی، منطقه جنوبی لبنان در امتداد مرزهای فلسطین اشغالی است که ارتش رژیم تلآویو طی جنگ و درگیری اخیر، علاوه بر پنج نقطه، مناطق زیادی را به اشغال خود درآورده است.
تفاهمنامه پایان جنگ بین ایران و آمریکا، لبنان نیز مشمول آتشبس و توقف درگیریهاست و تلآویو علاوه بر پایان دادن به درگیریها، باید جنوب لبنان را ترک کند.

- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0