ادعای سنتکام: تردد کشتیها در تنگه هرمز امروز افزایش یافته است

فرماندهی مرکزی ایالات متحده مدعی شد: ترافیک کشتیها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت، زیرا ما همچنان به حمایت از آزادی دریانوردی ادامه میدهیم. ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز به سوی بازارهای جهانی عبور کردند. نیروهای ما برای تضمین پایبندی به تمامی جنبههای توافق با ایران در حالت
فرماندهی مرکزی ایالات متحده مدعی شد: ترافیک کشتیها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت، زیرا ما همچنان به حمایت از آزادی دریانوردی ادامه میدهیم. ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز به سوی بازارهای جهانی عبور کردند. نیروهای ما برای تضمین پایبندی به تمامی جنبههای توافق با ایران در حالت آمادهباش هستند.

- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0