هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد

پس از ۱۸ ساعت رایزنی فشرده، هیئت ایرانی ساختمان محل مذاکرات در سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد. هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد. نویسنده:سعید روزافزای
پس از ۱۸ ساعت رایزنی فشرده، هیئت ایرانی ساختمان محل مذاکرات در سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

برچسب ها :پایگاه خبری موج جوان ، سایت های خبری گچساران ، سایت های گچساران ، هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0