کد خبر : 61871
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۲۳

آئین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صنعت نفت گچساران+گزارش تصویری

آئین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صنعت نفت گچساران+گزارش تصویری

آئین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صنعت نفت گچساران برگزار شد. در این آیین که در تالار اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور غلامرضا کمالی مدیرعامل،و دیگر مدیران و روسای این شرکت، دانش‌آموزان و والدین برگزار شد، از مربیان این دوره‌ها تقدیر به عمل آمد. بر اساس این گزارش دانش آموزان

آئین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

در این آیین که در تالار اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور غلامرضا کمالی مدیرعامل،و دیگر مدیران و روسای این شرکت، دانش‌آموزان و والدین برگزار شد، از مربیان این دوره‌ها تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش دانش آموزان در دوره‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت شامل نقاشی، خطاطی، رباتیک، عروسک سازی، چرم دورزی و کلاس‌های قرآنی شامل حفظ، قرائت، روخوانی و روان‌خوانی و … شرکت کردند.
مدیرعامل نفت گچساران رشد دو نیم برابری تعداد شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت امسال را نشانه برنامه ریزی صحیح همکاران مسئول در امور فرهنگی و هنری شرکت دانست و تاکید داشت: این فعالیت ها باید درطول سال بصورت مستمر تداوم داشته باشد و مختص به فصل تابستان نباشد.

وی نقش بی بدیل مربیان دلسوز در همه ی زمین ها ، نقش خانواده ها در انتخاب این روش آموزش / تربیتی و اجازه انتخاب آزادانه دوره ی مورد علاقه خود را در شکوفایی و شناسایی استعداد این دانش آموزان که آینده سازان کشور اسلامی ایران می باشند را بسیار موثر قلمداد نمود.

شایان ذکر است در این دوره از طرح اوقات فراغت بیش از ۱۷۵۰ شرکت کننده از خانواده های شرکتی و غیر شرکتی حضور داشتند که توسط بالغ بر ۳۰ مربی در رشته های مختلف هنری و قرآنی و آگاهی بخشی خطرات فضای مجازی، آموزشهای لازم را فرا گرفتند .
در ادامه نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان صنعت نفت گچساران در رده‌های مختلف سنی شامل نقاشی، طراحی، چرم‌دوزی، رباتیک، صنایع‌دستی، زیورآلات، عروسک‌سازی، نقاشی روی شیشه، ویترای، خوشنویسی، نقاشی با مداد رنگی، چرتکه و تریکوبافی گشایش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.