علی رضا نیک روز روز چهارشنبه در بازدید از مناطق مختلف شهرستان چرام افزود: بیشتر خسارت‌های وارد شده مربوط به حوزه‌های کشاورزی و راه‌های روستایی و عشایری استان است.
وی اظهار داشت: چنانچه پیش از وقوع بارش ها پیش بینی ها، تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه بکار گرفته نشده بود قطعا خسارات بیشتری به حوزه های مختلف در استان وارد می شد.
نیک روز عنوان کرد: آقای استاندار در رابطه با پیش‌بینی و پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش ها بر آمادگی همیشگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و همه دستگاه های اجرایی تاکید داشته اند و با وجود حادثه خیز بودن استان اما توانسته ایم در پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث اقدام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه این بارش ها باعث کاهش تنش کم آبی و بی آبی در استان می شود، تصریح کرد که به لطف پروردگار این بارش ها به لحاظ کشاورزی، تامین آب سدها و زیر زمینی موثر بوده است.
سید عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام هم گفت که عمده خسارت‌ها ناشی از سیل در چرام به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی، سرآب بندی‌ها و ابنیه فنی، راه‌های روستائی و عشایری است.
حمیدرضا پیمان جو مدیرکل راهداری استان هم گفت: وضعیت جاده‌های تخریب و یا خسارت دیده استان بررسی و ارزیابی شده است و مورد توجه قرار می گیرند.

انتهای پیام